1. I cannot gather evidences be because i am banned from the Korean Mafia. But i will upload evidences that i can get as soon as possible.
1. 현재 제가 밴되어있는 상태라 증거물을 수집하기 어려운 상태입니다, 일단 빠른 시일내에 얻을 수 있는 증거물이라도 업로드를 해 놓겠습니다.
2. The community might be sepperated into half but i am thinking of two methods.
2. 기존 유저들이 나누어지겠지만, 저는 현재 2가지를 생각하고 있습니다.
The first is that if we get the permission from the American mafia administers to develop the map, we can ask the Blizzard - Korea to remove the current Korean mafia.
1번쨰는 3번과 같이 북미 여러분의 저작권의 허락을 얻으면 블리자드사에 문의하여 기존마피아가 없어지고 새로 생긴다던가
The second idea is that we can gather people who were banned from the Korean mafia without a good reason. Also, we will make everyone, including begginers, to understand mafia more easily. Lastly, i am thinking of removing the banning system and make a majority vote system to kick trolls which can be decided by users themselves.
2번째는 어이없게 밴된 유저들을 모으는 동시에 저는 누구나 초보자들도 이해할 수 있도록 할 것이며 밴리스트를 아예 폐지하고 다수결 강퇴시스템을 도입하여 누구나 동의할 시스템을 생각 하고있습니다.
If the first method is possible, the high point users might be fraustrated but we are thinking to remove the point system and make everyone use the hats or models if they want to.
만약 1번째가 가능해진다면 힘들게 모은 포인트가 있을탠데 저는 이 포인트 제도 자체를 폐지할 생각이며 누구나 모자 및 사람모델을 이용할 수 있도록 할 것이며
We also want to remove the -prefer, -blacklist, and -repick system which we think is messing up the game's balance.
게임 밸런스 문제인 -prefer 제도나 -blacklist 그리고 -repick 표 증가 시스템 자체를 폐지할 생각입니다.
We are expecting complains from the high point users but since we have seen many players who abused the roulette system to gain a lot of points, we are going to press ahead with this plan.
그렇다고 포인트를 많이 모은 사람으로서는 불평등이 많을거라 생각되지만 현재 마피아로서는 룰렛시스템의 악용으로 많이 모은 플레이어를 봐왔기에 이 행동을 강행할 생각입니다.
And if the second idea works, we think we will be able to make a lot of come-back users who were banned on a false charge and save users from the current suppressed banning system.
또한 2번쨰가 가능해진다면 너무 억제되온 밴리스트 시스템에 밴이된 유저의 수용성도 가능해지며 많은 복귀유저도 가능해지고 또한 다시 플레이할 유저가 생길거라 생각됩니다.
3. We will contact the Blizzard Korea. If both of the methods that we suggested is'nt possible, we will follow the Blizzard's decision.
3. 이것은 블리자드 코리아에 문의하여 이야기를 들어보고 행동하도록 하겠습니다, 만약 두 개다 공존할 수 없다면 블리자드 코리아의 결정에 따르도록 하겠습니다.
4. I have handled with other editors(Warcraft 3, Starcraft 1) so i have a preety good understanding in developing system. I also have many helpers to support in developing the mafia's system so you don't have to worry about that. The developing procedure might take a while but i will apply this system as soon as possible.
4. 저는 다른 에디터(워3, 스1)를 만져봐서 어느 정도 시스템을 이해하고 있지만 못다루는 편이며, 에디터를 다루는 친구들이 있어 걱정할 필요는 없습니다. 다만 친구들이 개인사정이 많아 업로드가 늦겠지만 여러 친구들에게 도움을 받아 최대한 빠르게 적용할 생각입니다.