S-FM 288: La Cosa Nostra - Page 132
Register

User Tag List

Page 132 of 188 FirstFirst ... 32 82 122 128 129 130 131 132 133 134 135 136 142 182 ... LastLast
Results 2,621 to 2,640 of 3753
  1. #2621

  2. #2622

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Quote Originally Posted by Magoroth View Post
    That would prove Yagami as Rbír... pretty sure Mm would never let him do that lol


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    If you believe that's true

    It implies MM is SK who was blocked. But that doesnt work unless you didnt heal blink and you lied.

  3. #2623

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Quote Originally Posted by Stealthbomber16 View Post
    Even if nobody else claims rbed it just means the consort didnít rb for some reason we clearly lynch Yagami -> mm going forward
    Dude Pushing Me Is Wrong And Scummy I Gave You My Feed Back Thus Clearly I Cant Be Mafia Or SK.. Now If U Wanna Fight About And Turn This Into A Shit Posting Shit Storm Im Your I'm Your Huckleberry That's Just My Game.. And The Fact You Are Indeed Pushing Your Agenda What Ever It May Be.. Leads Me To Believe You Are In Fact SK Or Mafia.. So You Are Scum.. From My Point Of View And Need To Be Drug Into The Street And Beaten Till Dead.

    Spoiler : cvote :
    Stealthbomber16,MarshmallowMarshall,rumox,Frinckle s,SkipDay,DS,Kenny,Magoroth,Light_Yagami,
    I Am Kira! I Am Justice!! I Am The Champion Of The Light!!! Death To The False Gods!!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=f6zAWdIdzr0&t

  4. #2624

  5. #2625

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Quote Originally Posted by Frinckles View Post
    If you believe that's true

    It implies MM is SK who was blocked. But that doesnt work unless you didnt heal blink and you lied.
    Huh? How does it imply that?
    Iím saying that if Yagami is lying, which he definitely is unless the scum decided to randomly block Yagami here, then heís probably thought he could gain towncred by being the only one who got roleblocked and decided not to block anyone else without consulting his teammates


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Quote Originally Posted by blinkskater View Post
    Polish my nuts and serve me a milkshake. Anyone who uses scum syntax will be lynched.

  6. #2626

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    OH I see what youíre saying now. Youíre talking about n1. Tbh not necessarily. MM is his teammate, they mightíve chosen not to block anyone just so they wouldnít gain towncred from it


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Quote Originally Posted by blinkskater View Post
    Polish my nuts and serve me a milkshake. Anyone who uses scum syntax will be lynched.

  7. #2627

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Quote Originally Posted by Light_Yagami View Post
    Dude Pushing Me Is Wrong And Scummy I Gave You My Feed Back Thus Clearly I Cant Be Mafia Or SK.. Now If U Wanna Fight About And Turn This Into A Shit Posting Shit Storm Im Your I'm Your Huckleberry That's Just My Game.. And The Fact You Are Indeed Pushing Your Agenda What Ever It May Be.. Leads Me To Believe You Are In Fact SK Or Mafia.. So You Are Scum.. From My Point Of View And Need To Be Drug Into The Street And Beaten Till Dead.

    Spoiler : cvote :
    Stealthbomber16,MarshmallowMarshall,rumox,Frinckle s,SkipDay,DS,Kenny,Magoroth,Light_Yagami,
    Are you guys bussing each other?
    Quote Originally Posted by blinkskater View Post
    Polish my nuts and serve me a milkshake. Anyone who uses scum syntax will be lynched.

  8. #2628

  9. #2629

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Quote Originally Posted by DS. View Post
    I am considered to be one of the greatest scum players of all time, though no, that is not why. I'm a bit controversial. You will either love me or hate me I think. Lots of people hate me, though if you dare a glimpse into the depths of my soul I am but a lovable rascal who leans toward chaotic neutral
    -afk
    -is scum
    -love it or hate it


  10. #2630

  11. #2631

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Quote Originally Posted by Magoroth View Post
    Are you guys bussing each other?
    I Wouldnt Know How To Do That.. Youd Have To Explain How That Works Exactly.. TBH.. But No Im Not Bussing Anyone.. Im Being Legit And I Did Re-Read All Of Day 1 And 2.. And Ive Deduced That SB16 Is My Top Scum Read.. I Was RBd LN And Cant Be Mafia Or SK.. I Claimed Vigi To Try And Either Get Hit By Mafia/SK Or Draw Their Consort Out And Get RBd.. So Doc And Other Roles Wouldnt.. Im A Team Player Here And Trying To Tell You Something But As Usual U Ignore The Facts Im Laying Down..
    I Am Kira! I Am Justice!! I Am The Champion Of The Light!!! Death To The False Gods!!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=f6zAWdIdzr0&t

  12. #2632

  13. #2633

  14. #2634

  15. #2635

  16. #2636

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Frinckles probs the SK cuz trying to pull that 50/50 leans towards benefiting SK the most.

    Also want to say lynching SK today is a must.

    Spoiler : cvote :
    Frinckles,MarshmallowMarshall,Light_Yagami,DS,Stea lthbomber16,Magoroth,Kenny,rumox,SkipDay,


    If anyone wants to make a case for a better SK candidate speak up.

  17. #2637

  18. #2638

  19. #2639

  20. #2640

    Re: S-FM 288: La Cosa Nostra

    Quote Originally Posted by rumox View Post
    Frinckles probs the SK cuz trying to pull that 50/50 leans towards benefiting SK the most.

    Also want to say lynching SK today is a must.

    Spoiler : cvote :
    Frinckles,MarshmallowMarshall,Light_Yagami,DS,Stea lthbomber16,Magoroth,Kenny,rumox,SkipDay,


    If anyone wants to make a case for a better SK candidate speak up.
    nah I agree completely
    Quote Originally Posted by blinkskater View Post
    Polish my nuts and serve me a milkshake. Anyone who uses scum syntax will be lynched.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •