Search Results - SC2 Mafia
Register

Search:

Type: Posts; User: Brendan

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.44 seconds.

  1. Re: Hi I'm bored waiting for a lobby to start...

    pretty good man wbu
  2. Replies
    3
    Views
    355

    Re: Happy B-Day Brendan

    Thanks man


    lol
  3. Replies
    15
    Views
    276

    Re: shitty ama thread

    wtf
  4. Thread: it happened

    by Brendan
    Replies
    10
    Views
    887

    Re: it happened

    i wish i had no shame
  5. Replies
    3
    Views
    132

    Re: hey hey oh hey oh, hey hey oh, hey oh

    well done mate
  6. Thread: it happened

    by Brendan
    Replies
    10
    Views
    887

    Re: it happened

    has anyone else noticed they stopped saying my pleasure lately? it's really upsetting man... maybe it's just my area.. damn kids...
  7. Replies
    16
    Views
    1,283

    Re: ?KRC SIGNUP MASTERTHREAD

    rip peepeepoopoo
  8. Thread: Gender Reveal

    by Brendan
    Replies
    11
    Views
    1,271

    Re: Gender Reveal

    same
  9. Replies
    3
    Views
    398

    Re: [Request] Need Photoshop Wizard

    oops_ur_dead
  10. Replies
    36
    Views
    2,576

    Re: Is a hot dog a sandwich??

    yes
  11. Thread: Fun fact

    by Brendan
    Replies
    5
    Views
    456

    Re: Fun fact

    Ash
  12. Re: Most devastating conflict since Vietnam averted by Fox News stooge

    lol
  13. Thread: Fun fact

    by Brendan
    Replies
    5
    Views
    456

    Re: Fun fact

    Cryptonic wtf? is this real? big if true...
  14. Replies
    4
    Views
    819

    Re: Potential issue with internet search

    same
  15. Replies
    30
    Views
    2,327

    Re: News Update: New Admin

    PogChamp
  16. Replies
    30
    Views
    2,327

    Re: News Update: New Admin

    congrats! now u can slowly drift into the void of inactivity and peace knowing u have achieved the highest rank possible on this website.
  17. Replies
    2
    Views
    581

    Re: Brendan go fuck yourself!

    lol
  18. Replies
    10
    Views
    967

    Re: Heads up to HotS players

    this game is dead.
  19. Replies
    12
    Views
    712

    Re: Conspiracy theory

    :thinking:
  20. Replies
    28
    Views
    1,469

    Re: A Probing Question

    i remember fondly playing sfms in summer school in highschool in like 9th or 10th grade. fun times aside from the summer school part.
  21. Thread: Hey

    by Brendan
    Replies
    20
    Views
    1,144

    Re: Hey

    glad everything seems to have worked out!
  22. Replies
    32
    Views
    1,729

    Re: Forum Narrator Integration

    sc2mafia becoming great again PogChamp
  23. Replies
    9
    Views
    782

    Re: Earn free bitcoin watching youtube

    is this a PYRAMID SCHEME
  24. Replies
    32
    Views
    1,729

    Re: Forum Narrator Integration

    PogChamp hell yeah
  25. Re: this picture is photoshop. Do not believe this

    :wm:
  26. Re: Mortal combat restoring my faith in humanity

    sssk ssk ssssk sssssk
  27. Replies
    10
    Views
    683

    Re: Favourite setups

    i like simpler setups and who doesnt like a cult game
  28. Replies
    12
    Views
    782

    Re: How to use Meta in FMs the proper way

    Yayap stickied i forgot the first time i read
  29. Replies
    6
    Views
    450

    Re: How to vote & use the site's system

    or this one http://www.sc2mafia.com/forum/showthread.php/15578-How-To-Use-the-Vote-System
    it used to be stickied idk who unstuck it \_o_/
  30. Thread: help me

    by Brendan
    Replies
    17
    Views
    1,047

    Re: help me

    kidnap it, have u ever watched seinfeld?
  31. Thread: Testers needed

    by Brendan
    Replies
    10
    Views
    1,012

    Re: Testers needed

    if u pm me on discord around the time when u need it tested i can if im online lol
  32. Replies
    6
    Views
    1,325

    Re: Some may find this useful

    Thank u
  33. Replies
    23
    Views
    2,197

    Re: Rearranged Forum

    hey that looks niiiice
  34. Replies
    30
    Views
    2,019

    Re: General Discussion vs Cirlce Jerk

    seconded
  35. Thread: Im free!

    by Brendan
    Replies
    35
    Views
    1,164

    Re: Im free!

    WutFace
  36. Thread: Im free!

    by Brendan
    Replies
    35
    Views
    1,164

    Re: Im free!

    https://i.imgur.com/c4zqNna.png
  37. Replies
    31
    Views
    1,633

    Re: Back to basics fm

    Okay so if the majority of votes are skip/no lynch and there is a single vote to lynch does the lynch vote have priority?
  38. Thread: Easy Believism

    by Brendan
    Replies
    102
    Views
    4,566

    Re: Easy Believism

    but mike... can i suck ur dick bro. no homo
  39. Thread: Easy Believism

    by Brendan
    Replies
    102
    Views
    4,566

    Re: Easy Believism

    There she lusted after her lovers, whose genitals were like those of donkeys and whose emission was like that of horses. So you longed for the lewdness of your youth, when in Egypt your bosom was...
  40. Replies
    21
    Views
    2,915

    Re: Where I have been...

    hi
  41. Replies
    32
    Views
    1,293

    Re: What Starcraft units can say the N Word?

    lol wtf is this thread
  42. Thread: Award Designs

    by Brendan
    Replies
    37
    Views
    25,508

    Re: Award Designs

    if someone else wants to make one that doesnt look terrible i'll put it in
  43. Thread: Award Designs

    by Brendan
    Replies
    37
    Views
    25,508

    Re: Award Designs

    they got removed bc mesk deleted the imgur for them remember? at least that's what i remember happened
  44. Thread: irgnore me

    by Brendan
    Replies
    47
    Views
    1,874

    Re: irgnore me

    lmao
  45. Thread: Insane Asylum

    by Brendan
    Replies
    47
    Views
    2,620

    Re: Insane Asylum

    i dont have time brother
  46. Replies
    796
    Views
    138,610

    Sticky: Re: Meet the Staff!

    Cryptonic can u do this u have a sense of humor and time to waste after u smoke that danky dank
  47. Replies
    796
    Views
    138,610

    Sticky: Re: Meet the Staff!

    oh lord
  48. Thread: WTF?

    by Brendan
    Replies
    12
    Views
    625

    Re: WTF?

    mikeu1
  49. Re: Why was Rachyl banned so fast, but not Hacker?

    What do you mean by banned so fast? it took like 2-3 years to get to this point. lol
  50. Thread: irgnore me

    by Brendan
    Replies
    47
    Views
    1,874

    Re: irgnore me

    oops_ur_dead
Results 1 to 50 of 500
Page 1 of 10 1 2 3 4